lördag 21 januari 2012

Snöstorm!


Idag var det dags för löpning igen och jag hade ingen större lust att ge mig ut. Jag försökte locka med mig någon ute men ingen nappade... Konstigt! När jag ringde min bror och frågade så svarade han ganska fort: "Varför ska du ut och springa nu när det snöar och är halkigt?!"

Ja varför tvingar man sig ut och tränar när det är snöstorm ute(?!), det är en bra fråga. Enda svaret jag har är att det är gött!

Jag lyckades få med mig Filip i babyjoggern och han uppskattade det verkligen :) Jag däremot är mest glad att träningspasset är över och att jag sitter inne i värmen nu! Men lite härligt var det allt, trots att det var svinkallt och blåste motviden(=snö i ansiktet och ögonen)....


En härlig vinterbild på mig i skidspåret (2010).

1 kommentar:

  1. Tycker det är skönt att du är igång igen med träningen! /T

    SvaraRadera