söndag 29 januari 2012

Resultat!


Nu börjar träningen äntligen ge resultat och det känns gött! Idag sprang jag 3,04 km på 18:58 och det är riktigt bra och passet gick mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Kändes som om jag sprang på moln hela vägen och jag klarade av den jobbiga backen upp till konsum :)

Igår så vägde jag mig igen och jag har gått ner 6 kg sedan förra gången jag vägde mig, den 3 januari, vilket innebär att jag har gått ner cirka 1,5 kg/vecka. Och det är inte helt fel!

En bild på mig och Matilda från Vårruset 2010. Snart är det dags igen!

1 kommentar:

  1. Bra kämpat !!
    Vet du - det blir nog lite samma här, pengarna ska ska spenderas på en långresa i höst istället för att fylla släkt och vänner fulla med sprit ;)
    Ha en riktigt bra dag ! Kram

    SvaraRadera