lördag 6 april 2013

Våga plåga...

Ikväll så fick jag ta mig själv  i kragen och ge mig ut i mörkret för en löptur. Idag var det en sån där kväll då jag hellre hade legat kvar i soffan och tittat på ett par Seinfeldavsnitt.

På något sätt lyckades jag få på mig träningskläderna och komma ut... I dag var det Thomas motto, "Våga plåga ", som genomsyrade mitt pass. Jag körde 1 mil med intervall och det var riktigt plågsamt! Tempot var jättebra hela vägen och jag var hel färdig när det var dags för nerjogg.




                          Nu är det gjort så nu ska jag bara ligga i soffan och lata mig!

1 kommentar:

  1. Duktiga du !! det är det jag säger, du skulle behöva springa förbi här och plocka upp latmasken på vägen så att jag kämpar liiite hårdare oxå ! Den här veckan har jag varit riktigt lat, och haft svårt att få tiden att räcka till så jag har verkligen fått TVINGA ut mig själv på två korta rundor på "bara" 3 km styck !
    Kram

    SvaraRadera