torsdag 25 april 2013

Fullt ös...

Här hemma är det fullt ös dygnet runt och jag känner mig aningen disträ. Tidsplanen för bröllopet går som planerat och nu är det bara två veckor kvar, spännande! Parallellt med bröllopet håller vi på att genomföra ett bostadsköp som förhoppningsvis blir färdigt imorgon och dessutom hårdtränar jag inför halvmaran! Behöver jag säga att det är lite kaos i min hjärna?!

Idag var jag och bror iväg och körde ett testlopp på 5,5 km i väldigt kuperad bana, nästan trail. Det var en upplevelse utan dess like. Vi kom i mål på 35 minuter och det är en bra tid för banan så jag är nöjd :-). Nästa pass är det dags för intervaller och nästa vecka blir det en testhalvmara, det blir spännande!

Nu ropar sängen på mig!

1 kommentar:

  1. Jösses, det är väl inte konstigt att du har fullt upp med den "agendan" !! Vart är det ni planerar att köpa hus och vart gifter ni er ?
    Kram

    SvaraRadera