torsdag 14 oktober 2010

2 in 1

Idag körde jag ett intervallpass i skogen och ett kortare distanspass i det härliga höstvädret. Det bästa med hösten är att jag kan träna i skogen och utan att vara rädd för att stöta på någon orm! Idag kändes kroppen pigg och fräsch och träningspasset gick som en dans på rosor, varför kan det inte alltid vara så?

Jag trodde inte att det skulle vara så kallt ute idag så jag skippade mina vantar när jag sprang ut men efter en liten stund kände jag att jag hade behövt ha ett par vantar. Så nu måste införskaffa nya löparvantar eftersom min sambo Thomas har lyckats slarva bort min ena löparvanten . Jag ska försöka hitta en bra mössa som jag kan ha i vinter när det blir riktigt kallt.

Nu ska jag äta lite mat och sen ska jag busa lite med Filip. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar