lördag 17 mars 2012

En tågentusiast som sällskap



Idag när jag var ute och sprang fick jag sällskap av en tågentusiast och vi hade det riktigt trevligt. Mellan tågpratet hann vi prata lite om lyftkranar, bilar i olika storlekar, morfar, båtar och allt annat som är viktigt ;)

Vi sprang (eller det var ju mest jag som sprang) ganska långt idag i blåsten och det var riktigt roligt. När vi kom hem ville min lilla följeslagare gärna springa mer men jag fick förklara att jag var lite för sliten men att vi skulle ut snart igen...

Min följeslagare med ett nytt tåg på sin 2-årsdag förra året....

1 kommentar:

  1. Halloj !
    Gillade du boken tycker jag absolut du ska se filmen. Det är inte ofta jag gråter till en film, men niceville fick mig att fälla några tårar i smyg ;)
    HA en mysig kväll !

    SvaraRadera